wtorek, 18 listopada 2014

Niedziela dla włosów #7


Ależ zrobiłam sobie odpoczynek :D Z włosami nie robiłam nic przez ten czas kiedy nie pisałam o nich, nawet myłam co 3 dni :)

Niedziele zaczęłam od samego rana nakładając na niej olejek jojoba na kilka godzin, następnie umyłam je odżywką Garnier Avokado i Masło Karite oraz szamponem Babydream( jak zawsze zresztą :)) Następnie na ok pół godz nałożyłam maskę Biovax Gold  zmieszaną z:

  • kilkoma kropelkami kwasu hialuronowego
  • kilka kropelek pentanolu
  • kilka kropelek mleczka pszczelego w glicerynie

Następnie spłukałam chłodną wodą i zawinęłam w koszulkę, aby odsączyć nadmiar wody. 
Włosy suszyłam suszarką. 

 Mam gigantyczny odrost! Moje włosy nie widziały farby od września. Planuję odświeżyć kolor dopiero w połowie grudnia :)  Może coś jaśniejszego pojawi się na mojej głowie :))
Planuję również ściąć włosy do ramion, jednak jeszcze nie jestem do końca zdecydowana na taki krok :)




Ostatnio wcale nie jestem zadowolona z moich włosów :( Mają gorszy okres w swoim życiu chyba :)


Wasza M.

niedziela, 2 listopada 2014

NdW#6 Oczyszczanie



Niedziela w sobotę? Czemu nie :)
Dzisiejsze moje SPA rozpoczęłam od porządnego oczyszczenia włosów. Robię to mniej więcej raz na tydzień.
Do tego celu użyłam mojego ulubionego szamponu do zadań specjalnych Biały Jeleń z octem jabłkowym, swoją drogą uwielbiam zapach tego szamponu :) Włosy umyłam dwukrotnie, aby mieć pewność, że są dobrze oczyszczone. Następnie odcisnęłam nadmiar wody w koszulkę-pozostawiłam ją na włosach kilkanaście minut-
Nałożyłam pomarańczową maskę Biovax z:

  • 3 kropelkami pantenolu
  • małą łyżeczką aloesu zatężonego 10x
  • pół łyżeczki olejku jojoba
  • 3 kropelkami mleczka pszczelego w glicerynie 
Całość trzymałam pod czepkiem ok 3 godzin. Następnie wysuszyłam chłodnym nawiewem. Całość na noc zawinęłam w koczek i na drugi dzień prezentowały się tak :






Gdybym chociaż przez kilka godzin miała takie loczki jak na zdjęciach to byłabym zadowolona:(
Niestety efekt był nietrwały :( 
 Nie cała godzina :(


Wasza M.